donderdag 3 september 2009

Vaststelling Kieslijst D66

Wel eens gedacht: dat zouden ZE anders moeten doen? Altijd al ideeen gehad over beter lokaal bestuur en wil je die zelf in de praktijk brengen? Stel je dan kandidaat voor de gemeenteraad!

Na de zo succesvol verlopen Europese verkiezingen, richt D66 zich op de verkiezingen voor de Gemeenteraad. Deze vinden plaats op 3 maart 2010. In Oegstgeest werkt D66 al 8 jaar samen met PvdA en GroenLinks in de lokale partij Progressief Oegstgeest. Die samenwerking bevalt goed en wordt ook de komende vier jaar voortgezet.

Voor de D66-inbreng in de toekomstige fractie zoeken we enthousiaste en kritische inwoners die hun kennis en ervaring (en tijd!) willen besteden aan het bestuur van hun gemeente. Informatie over de kandidaatstelling is te vinden op www.progressiefoegstgeest.nl/verkiezingen/

Wil je meer weten over het raadslidmaatschap of heb je vragen over de kandidaatstelling, neem dan contact op met Matt Poelmans, D66-afdelingsvoorzitter en D66-lid van de PRO-kandidatencommissie (m.poelmans @ d66.nl of 0642375066).