dinsdag 9 januari 2018

Nieuwjaarskaart D66 in heel Oegstgeest

D66 Oegstgeest heeft de afgelopen 2 weken bijna heel Oegstgeest een schitterend 2018 toegewenst. Zo’n 20 vrijwilligers zijn alle wijken ingegaan om de D66 Nieuwjaarskaart door de bus te doen, mits er natuurlijk geen sticker tegen ongeadresseerd drukwerk op zat. Campagneleider Carina Bos:” Wij zijn ontzettend blij en trots dat zoveel leden zich hebben opgegeven om de Nieuwjaarskaart rond te brengen.

De Nieuwjaarskaart is een traditie bij D66, maar nog nooit lukte het ook echt iedereen in Oegstgeest te bereiken.”

2018 wordt een belangrijk jaar want op 21 maart zijn de Gemeenteraadsverkiezingen. Anders dan voorgaande jaren staat nu op de achterkant van de Nieuwjaarskaart informatie over wat D66 de komende jaren wil bereiken in Oegstgeest en waar het Verkiezingsprogramma en meer informatie over de kandidaten te vinden is. De kaarten hebben ook letterlijk een sociale en duurzame kant want ze zijn gemaakt door leerlingen van de Leo Kannerschool in Oegstgeest en geprint op gerecycled papier.

D66 is al lang bezig met de campagne, maar de officiële kick-off voor de gemeenteraadsverkiezingen is op de Nieuwjaarsborrel. Dan zal lijsttrekker Elfred Bus de thema’s toelichten die voor D66 centraal staan in deze campagne. Samen met het campagneteam en de kandidaat-raadsleden zal Elfred hier de komende weken campagne op voeren. De Nieuwjaarsborrel vindt plaats op zondag 14 januari vanaf 16:30 bij ASC Oegstgeest. Ook niet-leden zijn van harte uitgenodigd.