zondag 16 februari 2020

Valentijnsdag 2020: Scholen in het zonnetje!

Voor het 3de jaar op rij zet D66 leerkrachten, medewerkers en directie van alle scholen in Oegstgeest vandaag op Valentijnsdag in het zonnetje!

Om ze te bedanken voor al hun inspanningen en inzet voor goed onderwijs aan onze (klein)kinderen. Onderwijs schept kansen en is een belangrijke weg naar groei en ontwikkeling.

Raadslid Lydie Vellema en afdelingsvoorzitter Carina Bos gingen vandaag bij alle scholen langs om ze een presentje aan te bieden. Bij de Daltonschool en Teylingen College Duinzigt vond dit jaar een werkbezoek plaats. Het leverde mooie gesprekken op en nieuwe inzichten waar we de komende periode mee aan de slag gaan. Dank aan dhr. J. van de Meerendonk en dhr. E. Schut voor hun gastvrijheid! Mooi om te zien hoeveel passie er is voor het onderwijs.

Wij vinden dat elk kind recht heeft op het goed onderwijs en een mooie toekomst. Wie je bent of waar je vandaan komt mag niet bepalend zijn voor wie je later wordt.

Daarom zetten wij vandaag alle scholen in Oegstgeest in het zonnetje!