zondag 17 februari 2019

Valentijnsdag: D66 Oegstgeest zet scholen in het zonnetje

Tijdens Valentijnsdag 2019 heeft D66 Oegstgeest leerkrachten, medewerkers en directie van alle scholen in het primair, voortgezet en speciaal onderwijs in Oegstgeest in het zonnetje gezet. Het is een jaarlijkse activiteit van de partij. Raadsleden en vrijwilligers bezochten donderdag alle scholen in Oegstgeest om ze persoonlijk te bedanken voor al hun inspanningen en inzet voor goed onderwijs  “Op deze dag van de liefde zetten wij de onderwijzers traditiegetrouw in het zonnetje. Onderwijzers die uit liefde voor het vak zo goed werk doen in onze gemeente. Daar zijn we trots op” aldus raadslid Lydie Vellema.

Elk kind heeft recht op het goed onderwijs en een mooie toekomst. Wie je bent of waar je vandaan komt mag niet bepalend zijn voor wie je later wordt. D66 vindt dat elk kind recht heeft op een goede start, omdat onderwijs kansen schept en omdat het een belangrijke weg is naar persoonlijke groei en ontwikkeling. Onderwijs is voor ons het antwoord op maatschappelijke tweedeling.

D66 Oegstgeest heeft zich de afgelopen jaren sterk gemaakt voor het onderwijs en goede schoolgebouwen in Oegstgeest. We zullen dat de komende jaren blijven doen. We zetten in op gelijke kansen voor iedereen!

D66 Oegstgeest zal dit jaar ook voor het eerst Conciërge van het Jaar Verkiezing gaan organiseren. Scholen ontvangen hierover begin maart meer informatie. De prijsuitreiking vindt 12 april plaats op de winnende school.